Άσκηση και afterburn: δείτε το δάσος και φτιάξτε το σώμα σας

Posted: September 12, 2013 by giannisiakovakis in Sports

1174607_10151616486121027_1517765988_n

 

Έχουμε δει ότι ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της εντατικής άσκησης – είτε πρόκειται για βάρη είτε για αερόβια – είναι η αυξημένη μεταπροπονητική κατανάλωση θερμίδων, το αποκαλούμενο afterburn.

Ο οργανισμός στην προσπάθειά του να ξεπεράσει το σοκ της άσκησης και να αναταχθεί, ξοδεύει περισσότερες θερμίδες και μάλιστα επιλεκτικά έτσι ώστε σε περίπτωση επαναληψιμότητας να θεωρείται δεδομένη μια καλύτερησωματική σύνθεση.

Δεν πρέπει λοιπόν να μας ενδιαφέρει μόνο τι καίμε κατά τη διάρκεια της άσκησης. Αυτό είναι μια μυωπική θεώρηση της κατάστασης. Το μείζον είναι να μετατρέψουμε το σώμα μας σε μια μηχανή που καίει ανηλέητα θερμίδες κι αν είναι δυνατόν με έμφαση στο λίπος.

Αυτό θα σημαίνει ότι δεν βλέπουμε μόνο το δέντρο και χάνουμε το δάσος.

Πρέπει να ξεφύγουμε από τη λογική της διάρκειας και να περάσουμε στη λογική της έντασης. Αυτή είναι η λογική που θα οδηγήσει στη σωματική μεταμόρφωση.

Όσο πιο γρήγορα σταματήστε να βολοδέρνετε με μακρόσυρτες, απελπιστικά χαμηλής έντασης προπονήσεις τόσο πιο γρήγορα θα δείτε το σώμα σας να αλλάζει και το επίπεδο fitness σας να σπάζει πλατό.

Θα δούμε αύριο μερικά πράγματα που ίσως αλλάξουν οριστικά τη φιλοσοφία σας περί σωματικής άσκησης.

Ως τότε να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s