Να βάλω θήκη στο smartphone μου;

Posted: August 27, 2013 by Apo in Technology

Στο συγκεκριμένο άρθρο θα ασχοληθώ με ένα θέμα που με βασανίζει πολύ και έχω ψαχτεί αρκετά πιστεύω για να μπορέσω να γράψω για αυτο το θέμα.. Πολλοί χρήστες μόλις αγοράζουν μια κινητή συσκευή αγοράζουν κατευθείαν και μία θήκη. Έτσι δεν προλαβαίνουν να χαρούν την ομορφιά και τα  υλικά κατασκευής που δίνουν μία ευχάριστη αίσθηση στο χέρι. Και κρύβουν τα κινητά τους μέσα σε κακόγουστες θήκες και δεν απολαμβάνουν την ξεχωριστή ομορφιά τους.

showthumb (1)

 

Προσωπικά αυτό το θέμα με απασχολεί εδώ και καιρό γιατί θέλω να χαίρομαι την συσκευή μου με την πρωτότυπη μορφή αλλά φοβάμαι για τις “άτυχες στιγμές”. Προς το παρών έχω μια θήκη στο smartphone μου  που είναι “ολόσωμη” και όχι τόσο κακόγουστη. Αλλά επειδή τις περισσότερες φορές κυκλοφορώ χωρίς θήκη μια και σε λίγο καιρό πιστεύω θα την έχω βγάλει, η γνώμη μου ειναι πως αν σπάσει το κινητό σου ΑΠΛΆ ΈΣΠΑΣΕ και δεν χρειάζεται να στερείσαι τίποτα από αυτό όλον αυτόν τον καιρό που θα το έχεις.

1017277_268319926641412_2007546701_n

Leave a Reply

