ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ: ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΟΠΛΟ

Posted: August 7, 2013 by giannisiakovakis in Sports

293235_355676371178003_1133059398_n[1]

 

Το υπέρτατο όπλο για το κάψιμο λίπους δεν είναι άλλο από την στρατηγικά χωροθετημένη αερόβια άσκηση.

Με την αερόβια άσκηση μπορεί να χάσει κανείς πολύ μεγάλες ποσότητες λίπους. Χρειάζεται βέβαια η δέουσα προσοχή για να περιορίζεται στο ελάχιστο τυχόν η απώλεια της πολύτιμης μυϊκής μάζας:

ΜΠΟΡΕΙ Η ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΜΥΙΚΗΣ ΜΑΖΑΣ;

Επίσης χρειάζονται πάντα τα βάρη. Τα βάρη δεν πρέπει να σταματάνε ποτέ για πάνω από μία εβδομάδα.

Μερικές χρήσιμες συμβουλές

1. Αποφεύγετε τη συνεχή επανάληψη του ίδιου προγράμματος. Το σώμα προσαρμόζεται εύκολα και θα φθάσετε γρήγορα σε πλατό.

Το σώμα μαθαίνει να “τρέχει” στη οικονομική λειτουργία, κάτι που δυσκολεύει το κάψιμο λίπους.

2. Συνεπώς πρέπει να αλλάζετε διάρκεια, ένταση και συχνότητα σε τακτά διαστήματα έτσι ώστε να δίνετε κίνητρο στο σώμα σας να κάψει περισσότερο λίπος.

3. Ένα πολύ καλό πρόγραμμα είναι το εξής:

– διαλειμματική για 20′ τις μέρες 1,4,7 κλπ.

– αερόβια στα επίπεδα του 75% της μέγιστης καρδιακής συχνότητα σας για 45′ τις μέρες 2,5,8 κλπ.

– ενεργητική αποκατάσταση τις υπόλοιπες μέρες (εννοώ όχι αραχτοί στον τριθέσιο).

Κάντε το πρόγραμμα για 4 εβδομάδες και μετά αναπροσαρμόστε το .

Ίσως σας ενδιαφέρει κι αυτό:

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ

Άριστα τα βάρη αλλά όταν μιλάμε για κάψιμο λίπους η αερόβια είναι ο βασιλιάς!

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s