Το πρόγραμμα σπριντ που ακολουθώ για να διατηρούμαι σε πλήρη φόρμα!

Posted: August 5, 2013 by giannisiakovakis in Sports

995134_10151539960591027_1936391733_n

 

Σήμερα θα σας περιγράψω πολύ αναλυτικά το πρόγραμμα που έκανα πριν από μία ώρα στο Σέιχ Σου.

Είναι ένα πρόγραμμα για την αύξηση των επιπέδων της αυξητικής ορμόνης με απόλυτα φυσική μέθοδο.

Όπως ίσως γνωρίζετε η αυξητική ορμόνη μας βοηθάει να καίμε λίπος και να κτίζουμε μυϊκή μάζα.

Επίσης βοηθάει τα οστά,την καρδιά ,τον εγκέφαλο,την επιδερμίδα,τη libido και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Αυτός είναι ο λόγος που οι έχοντες και κατέχοντες κάνουν συστηματικά ενέσεις αυξητικής ορμόνης.

Η προπόνηση όμως  για την οποία θα συζητήσουμε σήμερα, δίνει ισάξια αποτελέσματα και μάλιστα δωρεάν και με 100% ασφάλεια.

Ξεκίνησα λοιπόν τρέχοντας και καλύπτοντας την ανηφόρα από το σπίτι μου έως την είσοδο του Σέιχ Σου σε 6 λεπτά που είναι ότι πρέπει για προθέρμανση. Ανέβασα 160 παλμούς λόγω της ανηφόρας.

Έτρεξα για 30″ με τέτοιο ρυθμό σαν να έτρεχα 200αρι. Στο τέλος του σπριντ ανέβασα 174 παλμούς. Γύρισα στην αφετηρία περπατώντας και καλύπτοντας την απόσταση σε 80″. Στο τέλος του βαδίσματος είχα πέσει στους 139 παλμούς.

Αμέσως ξεκίνησα το δεύτερο κύκλο. Έκανα συνολικά 8 κύκλους από τους οποίους οι πρώτοι πέντε ήταν κάπως συγκρατημένοι με την έννοια ότι δεν τα έδωσα όλα. Αυτό έγινε στους τρεις τελευταίους. Στον τελευταίο κύκλο έφθασα τους 181 παλμούς.

Συνολικά σε 20′ έκαψα 322 θερμίδες και στα επόμενα 15′ με αποθέρμανση και στατικό στρέτσινγκ έκαψα άλλες 180 θερμίδες. Φαντασθείτε λοιπόν ότι στη αποθέρμανση έκαιγα θερμίδες με ρυθμό 720/ώρα!

Μεταπροπονητικά δεν θα πάρω απλά σάκχαρα για δύο ώρες για να κερδίσω το μέγιστο σε αυξητική ορμόνη. Τα σάκχαρα αυξάνουν τα επίπεδα της σωματοστατίνης.

Τι έφαγα;

Λίγο μπρόκολο και ένα ταπεινό σκουμπράκι.

Έχουν περάσει 90′ και το σώμα μου προσπαθεί ακόμη να συνέλθει παρά το ότι αισθάνομαι περίφημα.

Με τα σπριντ πρέπει να βλέπουμε το δάσος. Όχι μόνο τι θα κάψουμε κατά τη διάρκεια της προπόνησης αλλά και τις μετά την προπόνηση προσαρμογές. Για παράδειγμα τα σπριντ φέρνουν μια υπολογίσιμη αύξηση του μεταπροπονητικού μεταβολισμού και θεωρούνται ότι καλύτερο από άποψη παραγωγής αυξητικής ορμόνης. Αυξάνεται η παραγωγή της AMPk που βελτιστοποιεί τις ενζυματικές και ορμονικές λειτουργίες που οδηγούν σε κάψιμο λίπους και επί πλέον φρενάρει και περιστέλλει την τάση συσσώρευσης λίπους.

Διαβάστε αυτό το πολύ καλό άρθρο του Loki για να σας ανοίξει τα μάτια:

Loki on sprinting!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s