ΒΑΡΗ: ΘΑ ΚΑΨΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΙΠΟΣ ΜE ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ;

Posted: July 11, 2013 by giannisiakovakis in Sports

252429_325379130893377_473185136_n[1]

 

Οι συχνές επαναλήψεις με τα βάρη δεν είναι και η καλύτερη επένδυση από πλευράς χρόνου.

 Με τα βάρη κανονικά θα πρέπει να φροντίζουμε ώστε να μην υπερβαίνουμε τις 8-10 επαναλήψεις.

Αν ο στόχος είναι κύρια το κάψιμο λίπους τότε θα μπορούσαμε να δώσουμε το βάρος στην αερόβια άσκηση που είναι σαφώς αποτελεσματικότερη προς αυτήν την κατεύθυνση.

Τα βάρη μας δίνουν μεγαλύτερη μυϊκή μάζα που είναι μεταβολικά πολύ πιο ενεργή από το λίπος.
Επίσης όπως έχουμε δεί μια καλή προπόνηση με βάρη ανεβάζει τομεταβολισμό μας για αρκετές ώρες μετά το τέλος της.

Και τα δύο αυτά επακόλουθα προϋποθέτουν μεγάλα βάρη και άρα χαμηλές επαναλήψεις.

Άρα οι πολλές επαναλήψεις όχι μόνο δεν βοηθούν σε περισσότερο κάψιμο λίπους αλλά μάλλον το αντίθετο!

 

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεσθε!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s