ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΩΣΗ: ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ ΟΧΙ

Posted: July 8, 2013 by giannisiakovakis in Sports

943000_10151493593576027_316074540_n

 
Πριν μιλήσουμε για  πρωτεΐνη και υδατάνθρακες θα δούμε τα απόλυτα διατροφικά όχι,τις τροφές αυτές δηλαδή με τις οποίες η γράμμωση μας κουνάει το μαντήλι του αποχαιρετισμού!

Θα δούμε βέβαια λίγο αργότερα και την απόλυτη διατροφή για γράμμωση.

Έχετε υπόψη τα εξής:

– ξεχνάμε το αλκοόλ. Η νευροτοξίνη αυτή είναι κενές και πολλές θερμίδες,σμπαραλιάζει το μεταβολισμό και επί πλέον αυξάνει την όρεξη.

–  αποφεύγουμε τις πλούσιες σε λίπη τροφές λόγω της αντικειμενικά υψηλής θερμιδικής τους αξίας. Ιδιαίτερα αποφεύγουμε τα απόλυτα κακά τρανς λιπαρά και τα κορεσμένα. Με τα λίπη πρέπει να είμαστε επιλεκτικοί όπως φαίνεται και στο link.

– ομοίως κρατιόμαστε μακριά από ζάχαρη και άσπρο αλεύρι.

– αποφεύγουμε όπως ο διάβολος το λιβάνι τους συνδυασμούς ζάχαρης και λιπών που δημιουργούν το ιδανικό περιβάλλον για αποθήκευση λίπους: ταυτόχρονα ανεβασμένη ινσουλίνη και επίπδο λιπιδίων.

Οι απόλυτα κακές τροφές για γράμμωση

– τηγανητές πατάτες και ιδιαίτερα σε συνδυασμό με κεφαλοτύρι ή οποιοδήποτε topping. Επίσης από όλες τις τηγανητές τροφές και ιδιαίτερα αυτές των ταχυφαγείων.

– αεριούχα αναψυκτικά: πορτοκαλάδες,τύπου κόλα,τύπου γκαζόζα κλπ.
Όλα αυτά περιέχουν απίθανες ποσότητες ζάχαρης.
Μείνετε επίσης για λόγους υγείας μακριά από τα κακέκτυπά τους με συνθετικά γλυκαντικά και μηδέν θερμίδες.
Τέλος και από τα παλλαπλώς βλαπτικά ενεργειακά ποτά.

– παγωτά κάθε είδους και ιδιαίτερα  τα συσκευασμένα.

– δημητριακά πρωινού εκτός από νιφάδες βρώμης χωρίς ζάχαρη.

– ο “θανατηφόρος” συνδυασμός των ταχυφαγείων: μπιφτέκι,πατάτες και αναψυκτικό ή milk shake.

– γλυκά ζαχαροπλαστείου και ιδιαίτερα οι πάστες.

– ντόνατς: δεν επιτρέπεται ούτε φωτογραφία τους να βλέπετε!

– πατατάκια,γαριδάκια και όλα τα συναφή σνακ της συμφοράς που είναι οι παρηγορητικές τροφές των μεγάλων.

– οι σοκολάτες με λιγότερο από 70% περιεκτικότητα σε κακάο και ιδιαίτερα οι λευκές. Κάθε τύπου σοκολατοειδή.

– μπισκότα,cookies,κέικ,κουλούρια ,κουλουράκια,μπουγάτσες,πίτες και πιτάκια,σφολιατίνια κλπ.

– φρουτοποτά και smoothies του εμπορίου.

– άσπρο ψωμί,άσπρο ρύζι,άσπρα μακαρόνια: απόλυτη διατροφική κενότητα.

– σαλάμια,λουκάνικα, hot dogs και λοιπά αλλαντικά και κρεατοσκευάσματα.

– σάλτσες,μαγιονέζες και λοιπά αρτύματα, έτοιμα dressings και toppings.

Όχι σε αυτού του είδους τη διατροφή εφ’ όσον επιδιώκετε γράμμωση!

Στο επόμενο θα δούμε τις απόλυτα καλές τροφές για γράμμωση.

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεσθε!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s