ΑΠΙΘΑΝΟΙ ΓΛΟΥΤΟΙ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ!

Posted: July 8, 2013 by giannisiakovakis in Sports

untitled

 
Ο κλασσικός και αλάνθαστος τρόπος είναι η άσκηση με βάρη: καθίσματα,προβολές και άρσεις θανάτου σε διάφορες βερσιόν εγγυώνται σμιλεμένα πόδια και γλουτούς.

Ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος χωρίς βάρη είναι το ανέβασμα και κατέβασμα  σκάλας.

Θα χρειασθείτε το ελάχιστο 4 ορόφους ενώ το ιδανικό είναι 5-6 όροφοι.
Στην ουσία πρόκειται για διαλειμματική άσκηση.
Ζορίζεστε στο ανέβασμα και ξεκουράζεστε στο κατέβασμα. Μία πολύ καλή διάρκεια είναι γύρω στα 10′.

Ξεκινάτε ανεβαίνοντας τα σκαλοπάτια ένα-ένα. Μετά από 2-3′ και αφού έχετε ζεσταθεί και ανεβάσει σφυγμούς τα ανεβαίνετε δύο-δύο.

Όλη η ουσία είναι στο 3ο μέρος όπου για 3-5′ ανεβαίνετε τα σκαλοπάτια τρέχοντας πλέον και δύο-δύο.

Η άσκηση αυτή έχει τα ίδια αποτελέσματα με τα βάρη αλλά είναι πιο λειτουργική γιατί το σώμα δουλεύει σαν σύνολο.

Θυμηθείτε την ανάρτηση για τη λειτουργική γυμναστική. Οι ασκήσεις που απομιμούνται τις καθημερινές κινήσεις και συντονίζουν το μυϊκό σύστημα είναι η καλύτερες από πλευράς λειτουργικότητας.

Επιπλέον η άσκηση αυτή αυξάνει τόσο την αερόβια όσο και την αναερόβια ικανότητα. Επιδίωξή μου είναι να μένω πάνω από τους 170 σφυγμούς για τα δύο τελευταία λεπτά.

Όσο πιο πολλούς σφυγμούς ανεβάζετε τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε μεταπροπονητικά.

Το ανεβοκατέβασμα σκάλας είναι για μένα μια ανώτερη μορφή προπόνησης όπως τα σπριντ και η μεταβολική προπόνηση με βάρη.

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεσθε!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s