ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ:ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Posted: July 4, 2013 by giannisiakovakis in Sports

4756_10151180606121027_1480089364_n[1]

 


Το ανθρώπινο ανοσοποιητικό σύστημα είναι ένα μεγαλοφυούς σύλληψης κι εκτέλεσης έργο τέχνης που μας κρατάει ζωντανούς μέσα από καθημερινές,επικές μάχες με τους παντοειδείς υποψήφιους εισβολείς/εκπορθητές του σώματός μας. 
Το ανθρώπινο ανοσοποιητικό σύστημα είναι ένα πολύπλοκο δίκτυο από εξειδικευμένα κύτταρα,πρωτεΐνες,ιστούς και όργανα που έχει σαν αποστολή του την προστασία μας από τα κάθε είδους μικρόβια και μικροοργανισμούς.

Αν μελετήσετε σε βάθος το σύνθετο αυτό σύστημα θα εντυπωσιαστείτε και θα συγκινηθείτε συνάμα και το πιθανότερο είναι ότι θα συστρατευτείτε στον υπέρ βωμών και εστιών αγώνα του.

Και θα κάνετε πολύ καλά γιατί τίποτε δεν είναι δεδομένο!

Μπορούμε να κάνουμε αρκετά πράγματα για να βοηθήσουμε έμπρακτα το ανοσοποιητικό μας σύστημα!

Εδώ θα ασχοληθούμε με την ενίσχυσή του μέσα από την κατάλληλη διατροφή και σε δεύτερη φάση μέσα από τη σωματική άσκηση.

Πριν όμως καταπιαστούμε με την επιβοηθητική διατροφή ,σίγουρα αξίζει τον κόπο να αναφέρουμε με συντομία τους ….

κυριότερους παράγοντες που δρουν κατασταλτικά για το ανοσοποιητικό σύστημα :

-η ζάχαρη 
ΖΑΧΑΡΗ:Ο ΛΕΥΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ(2ο)

-οι επεξεργασμένες τροφές και κάθε είδους junk foods.

Πράγματι αυτές οι τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες από τρανς λιπαρά,γλουταμινικό μονονάτριο,ζάχαρη κλπ. ,ουσίες οι οποίες θεωρούνται ως καταστολείς του ανοσοποιητικού συστήματος.

– η άκριτη,γενικευμένη χρήση αντιβιοτικών φαρμάκων

-το κάπνισμα

-το αλκοόλ

– η καφεΐνη

-το μη ελεγχόμενο στρες κλπ.

Τροφές που επιφέρουν ενίσχυση στο ανοσοποιητικό σύστημα

1. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C 
Θεωρούνται σαν τα σπουδαιότερα ενισχυτικά του ανοσοποιητικού συστήματος.

Η βιταμίνη C βοηθά στην αύξηση της παραγωγής λευκών αιμοσφαιρίων καιαντισωμάτων και ιδίως της ιντερφερόνης ,μιας πρωτεΐνης/αντισώματος που περιβάλλει προστατευτικά τις κυτταρικές μεμβράνες,αποθαρρύνοντας έτσι την είσοδο των ιών.

Επαρκείς ποσότητες βιταμίνης C μπορείτε να πάρετε εύκολα από την τροφή σας:

ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ/ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ

Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να καταφεύγετε σε διατροφικά συμπληρώματα τα οποία είναι γενικώς αναποτελεσματικά σε σχέση με τις πραγματικές τροφές!

Σας το λέει αυτό ένας άνθρωπος που δεν έχει πάρει ποτέ ούτε ασπιρίνη…

Προσοχή όμως:

Επειδή η βιταμίνη C δεν αποθηκεύεται πρέπει να μεριμνάτε για την καθημερινή επαρκή πρόσληψή της!

Τέλος του 1ου μέρους

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s