ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ Ή ΒΑΡΗ;

Posted: July 4, 2013 by giannisiakovakis in Sports

 

1003269_10151486829431027_587588027_n

 

Η απάντηση είναι σύντομη και χωρίς επιφυλάξεις: και τα δύο!

 

Η άσκηση με βάρη μας δίνει εξαιρετικά πλεονεκτήματα όπως:

 

– μεγαλύτερη δύναμη για να αντιμετωπίζουμε ευκολότερα τα καθημερινά καθήκοντα

– αυξημένη ισορροπία,λειτουργικότητα, συντονισμό καθώς και καλύτερηστάση του σώματος μας

– αίσθημα αυτοπεποίθησης

– αυξάνει την οστική πυκνότητα και απομακρύνει τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης

– αντιστροφή της φυσιολογικής τάσης μείωσης του ρυθμού μεταβολισμού μας κάπου μετά την ηλικία των 28-35 ετών

– καλύτερη ποιότητα ζωής,ιδιαίτερα με την πάροδο των χρόνων

– μείωση του κινδύνου της σαρκοπενίας

 

Αλλά και η αερόβια άσκηση επισύρει τρανταχτά πλεονεκτήματα,όπως π.χ. :

 

– βελτίωση του καρδιαγγειακού και του αναπνευστικού συστήματος

– καλύτερη φυσική κατάσταση

– έλεγχο του σωματικού μας βάρους δεδομένου ότι με την αερόβια άσκηση καίμε πολύ περισσότερες θερμίδες ακόμη και από την πιο εξοντωτική άσκηση με βάρη

– αύξηση της αντοχής

– ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος

– μείωση του κινδύνου για παχυσαρκία,υψηλή πίεση,καρδιακές παθήσεις και διαβήτη τύπου 2

– αύξηση της καλής και μείωση της κακής χοληστερίνης

Συμπέρασμα

Τόσο η αερόβια άσκηση,όσο και η άσκηση με βάρη είναι απαραίτητες για την καλύτερη υγεία και απόδοση του γενικού πληθυσμού.

Συνδυάστε τις με ένα υποστηρικτικό πρόγραμμα υγιεινής διατροφής και χαρείτε στο έπακρο την ζωή σας.

 

 

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s