ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ:ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Posted: July 2, 2013 by giannisiakovakis in Sports

995694_10151484327151027_1899486409_n

 

Θα σας εκπλήξω αν σας αποκαλύψω ότι οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι όλες αντισυμβατικές;

Κατά τη γνώμη μου λοιπόν οι πιο αποτελεσματικές είναι οι εξής:

1. Tα σπριντ:

ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ:ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΤΙΚΗ ΟΡΜΟΝΗ ΣΤΑ ΥΨΗ!

Tα σπριντ στρεσσάρουν τους κοιλιακούς με μοναδικά αποτελεσματικό τρόπο!

2. Το ανέβασμα σκάλας

Τώρα το χειμώνα – λόγω βροχών κλπ – εντάξετε το ανέβασμα σκάλας στις προπονητικές σας ρουτίνες. Κάντε το σαν διαλειμματική άσκηση όπου το κατέβασμα θα είναι η περίοδος ξεκούρασης. Για μεγάλη αποτελεσματικότητα ανεβαίνετε τα σκαλιά δύο-δύο.

Προσοχή στην αρχή γιατί οι κοιλιακοί σας θα πονάνε για μια εβδομάδα!

3. Τα πουσάπς/push-ups και ιδιαίτερα ορισμένες βερσιόν που δουλεύουν περισσότερο τους κοιλιακούς όπως ο σταυρός και τα spiderman push-ups κλπ.

4. Ασκήσεις κορμού  όπως η επιτόπια αναρρίχηση κλπ.

Αυτές οι ασκήσεις θα γυμνάσουν τους κοιλιακούς σας περίφημα.Το θέμα είναι ότι γυμνασμένους κοιλιακούς έχουμε πολλοί αλλά αυτό δεν είναι αρκετό: θέλουμε και να φαίνονται!

Για να γίνει λοιπόν αυτό πρέπει να διώξουμε το υποδόριο λίπος που τους καλύπτει και τους καταδικάζει στην αφάνεια.

Εύκολο να το λες αλλά κάτι τέτοιο χρειάζεται πολύ προσεκτική διατροφή και μεγάλη αυτοπειθαρχία.

 

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s