7 ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΘΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΑΣ

Posted: June 28, 2013 by giannisiakovakis in Sports

Goal-Achievement-Victory

 

Ξεκινάμε πάντα με ενθουσιασμό. Κάπου στην πορεία κάτι στραβώνει,ο ενθουσιασμός ξεθωριάζει και η παραίτηση είναι πλέον θέμα χρόνου.

Αυτό το σενάριο δεν αφορά βέβαια μόνο στη σωματική άσκηση αλλά και σε κάθε πτυχή της ζωής.

Σήμερα θα προσπαθήσω να σταχυολογήσω τα μεγαλύτερα λάθη που κάνει ο μέσος άνθρωπος κυνηγώντας τους στόχους του και να προτείνω κάποιες συνταγές επιτυχίας.

Όλα αυτά που θα αναφερθούν εδώ είναι βασικές προϋποθέσεις για να πιάσουν τόπο οι συμβουλές και οι παραινέσεις αυτού του blog.

1. Όλα τα παιχνίδια χάνονται ή κερδίζονται μέσα στο μυαλό μας!

Δουλέψτε λοιπόν τους στόχους και τις επιδιώξεις σας πρώτα μέσα στο μυαλό σας:

– δουλέψτε πάνω στην αυτοεκτίμησή σας

– δουλέψτε πάνω στην αυτογνωσία σας

– βρείτε τα κίνητρα που θα τροφοδοτήσουν τις προσπάθειές σας

– θυμηθείτε το μύθο του Πυγμαλίωνα και τη θεωρία της αυτοεκπληρούμενης προφητείας

– γίνετε υπόλογοι για τις αποφάσεις και τις πράξεις σας και μην καταφεύγετε σε δικαιολογίες που προσβάλλουν την προσωπικότητά σας

– αφήστε τις ασκήσεις επί χάρτου και αναλάβετε επί τέλους δράση

– αφήστε ομοίως τη ζεστασιά της φωλιάς σας και προσπαθήστε να διευρύνετε το ζωτικό σας χώρο παίρνοντας υπολογισμένα ρίσκα

– εφαρμόστε την τεχνική του οραματισμού

– όταν κάνετε λάθη μην τα αφήνετε να σας πάρουν από κάτω. Ανασυνταχθείτε και συνεχίστε.

Αναποδιές και αντιξοότητες θα υπάρχουν πάντα αλλά το βάθος και το εύρος των επιπτώσεών τους εξαρτώνται από τη στάση σας.

Το σώμα είναι πολύ υποδεέστερο του μυαλού σας. Κτίστε πρώτα γερό μυαλό και μετά φροντίστε για το σώμα σας.

2. Αφήστε κατά μέρος τις δίαιτες και υιοθετήστε μια μόνιμη υποστηρικτική διατροφή σαν μέρος ενός ενεργητικού τρόπου ζωής!

Πρέπει να τρώτε για υγεία και μάξιμουμ ενέργεια και όχι για να θεραπεύετε τις συναισθηματικές σας ανισορροπίες.

Πρέπει επίσης να έχετε γνώση της θερμιδικής αξίας των συνηθέστερων τροφών αν δεν θέλετε να γίνετε ένα τυπικό παράδειγμα του οξύμωρου: υγιής και παχύς.

Έχετε υπόψη ότι κανένα είδος σωματικής άσκησης δεν μπορεί να αντισταθμίσει/συμψηφίσει μια άθλια διατροφή.

Αντίθετα μια τέτοια διατροφή είναι σαν τον πίθο των Δαναΐδων όπου θα χάνεται κάθε φιλότιμη προσπάθεια.

3. Μη βαδίζετε χωρίς στόχους και πλάνα! Τι είναι αυτό που τελικά αναζητάτε; Το fitness έχει δεκάδες προεκτάσεις και εκφάνσεις.

Πάτε για όλα;

Θα χαθείτε!

Πρέπει να είστε συγκεκριμένοι και ξεκάθαροι:

Θέλετε δύναμη,μάζα,γράμμωση,αντοχή,απώλεια βάρους,κάτι άλλο;

Σε κάθε ένα από τους παραπάνω στόχους θα φθάσετε μέσα από διαφορετικούς δρόμους.

4. Μη βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος!
 Μην ασχολείστε με ανούσιες λεπτομέρειες!

Καλή διατροφή, συστηματική σωματική άσκηση και μια ξεκάθαρη απόφαση χαραγμένη στο μυαλό.

Τα πράγματα είναι απλά και όχι – όπως παρουσιάζονται από πολλούς “ειδικούς “- καλυμμένα με μία μυστικιστική αχλή. Θα είστε αφελής αν τα εισπράττετε έτσι.

Διαβάζω πολλά άρθρα την εβδομάδα. Από αυτά ελάχιστα έχουν κάτι να πουν. Αν τα στραγγίξεις όλα μαζί δεν βγάζεις ούτε ένα γραμμάριο ουσία.

Αυτό που θέλω να πω είναι να μη χολοσκάτε για θέματα όπως π.χ. ποια ακριβώς θα πρέπει να είναι η μεταπροπονητική σας διατροφή ή τι afterburn θα πάρετε από τη διαλειμματική σας άσκηση.

Φάτε καθαρά,δώστε το είναι σας στην άσκηση και οι λεπτομέρειες θα κανονισθούν από μόνες τους!

5. Μη μπαίνετε ποτέ στη λογική των εύκολων λύσεων! 
Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις!
 Υπάρχει μόνο σκληρή δουλειά.

Η ατράνταχτη απόδειξη για το ότι δεν υπάρχουν λύσεις εξπρές είναι ότι το πρόβλημα της παχυσαρκίας έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας στα ανεπτυγμένα κράτη. Λέτε να συνέβαινε αυτό αν υπήρχαν εύκολες λύσεις;

Η αλήθεια είναι μία αδέλφια και είναι:

ακατάλυτη,άφθαρτη,αιώνια,αείζωη,αέναη,αΐδια,άφθαρτη,άχρονη και διηνεκής:

Για να πιάσετε τους στόχους σας χρειάζεται πολύ κόπος και ιδρώτας!

Τα αποτελέσματα δεν έρχονται από τη μια μέρα στην άλλη γι αυτό keep walking!

6. Η σωματική μεταμόρφωση χρειάζεται ένταση και υψηλές στροφές. 

Mη περιμένετε σημαντικές αλλαγές εάν ασκείστε σε μέτριες εντάσεις. Αυτά είναι μόνο για συντήρηση και απλά καλύτερα από το τίποτα.

Αν όμως οι βλέψεις σας είναι υψηλές, μόνο οι μεγάλες εντάσεις θα εκπληρώσουν τις προσδοκίες σας.

Είναι προτιμότερο να εκτελείτε σκληρά προγράμματα των 30′ μέρα παρά μέρα παρά να βολοδέρνετε στα γυμναστήρια με τις ώρες.

7. Τέλος μην είστε μονομανείς και μονόπλευροι.

Όσοι κάνετε μόνο αερόβια άσκηση θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε στα προγράμματά σας και τα βάρη.

Αντίστροφα οι λάτρεις του σιδερένιου αθλήματος θα πρέπει ανυπερθέτως να εντρυφήσουν στα πολλαπλά οφέλη και πλεονεκτήματα της αερόβιας άσκησης.

Παροτρύνω αμφότερες τις ως άνω φυλές να ξεσκονίσουν τα άρθρα μου τα σχετικά με οφέλη των δύο αυτών μορφών άσκησης.

Καλή τύχη στο μακρινό σας ταξίδι! Θα είμαι στο πλευρό σας!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s