Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΩΜΑ

Posted: June 28, 2013 by giannisiakovakis in Sports

306271_573684595976951_341231028_n[1]

 

Αυτή είναι και η άσκηση που με έκανε να αγοράσω γάντια.

Πρόκειται για το βάδισμα στα τέσσερα άκρα.

Αυτή η εκπληκτική άσκηση γυμνάζει όλο το σώμα έτσι όπως λίγες το κάνουν.

Μάλιστα κύριοι! Πρέπει να πέσετε στο επίπεδο ενός ζώου για να δρέψετε τους καρπούς μιας πραγματικά ολοκληρωμένης,απόλυτα λειτουργικής άσκησης. Ή να γυρίσετε πίσω στη βρεφική σας ηλικία.

Ποιοι μύες γυμνάζονται περισσότερο με το βάδισμα στα τέσσερα;

Όλες οι μεγάλες μυϊκές ομάδες αλλά λίγο περισσότερο οι κοιλιακοί,οι τετρακέφαλοι οι θωρακικοί και οι δελτοειδείς.

Το πιο ωραίο όμως είναι το σώμα γυμνάζεται σαν μια αδιαίρετη ενότητακαι ότι προάγονται ο συντονισμός και η ευκινησία του.

Ωφελείται επίσης τα μέγιστα και η αντοχή του καρδιαναπνευστικού. Θα το διαπιστώσετε όταν την κάνετε. Θα νιώσετε τα πνευμόνια σας να χρησιμοποιούν τεράστιες ποσότητες αέρα.

Πως να κάνετε σωστά το βάδισμα στα τέσσερα ;

Δεν θα δυσκολευθείτε. Φορέστε γάντια αν είστε στην ύπαιθρο. Αν είστε στο σπίτι – βρέστε τον πιο μακρύ διάδρομο – δεν υπάρχει πρόβλημα.

Πέστε στα τέσσερα. Ο κορμός σας θα πρέπει να βρίσκεται σε ευθεία. Ο πισινός σας θα πρέπει να βρίσκεται λίγο πιο ψηλά από τους ώμους σας. Προχωράτε πρός τα εμπρός κοιτώντας κάτω. Το αριστερό χέρι μετακινείται παράλληλα με το δεξί πόδι. Μην πάτε πολύ αργά αλλά ούτε και πολύ γρήγορα.

Μην κάνετε λιγότερο από 30″ αλλά ούτε περισσότερο από 60″.

http://www.youtube.com/watch?v=mgoqXPb8SME

Αν θέλετε να το δυσκολέψετε μπορείτε:

– να σταματάτε  κάθε λίγο και να κάνετε μερικά πουσάπς/push ups

– να πάρετε βάρος στην πλάτη σας (συνήθιζα να παίρνω την κόρη μου)

– να πηγαίνετε προς τα πίσω

– να κρατάτε βαράκια

Μερικές τελικές συμβουλές

– Προσέχετε γιατί μπορεί να υπάρχουν στο έδαφος αρκετά περίεργα αντικείμενα πεταμένα από ευγενείς συνανθρώπους μας. Στο Σέιχ Σου για παράδειγμα βρίσκω συχνά πυκνά: βελόνες από ναρκομανείς,μπάζα,προφυλακτικά,σπασμένα γυαλιά για αν μη μιλήσω και για τα συμπαθή τετράποδα.

– Μην κολώνετε! Μπορεί κάποιοι αργόσχολοι να σας βλέπουν περίεργα αλλά γράψτε τους κανονικά.

– Αν είστε κολλημένοι με τα βάρη δοκιμάστε μερικές ανάλογες λειτουργικές ασκήσεις και θα δείτε τέτοια διαφορά που θα εκπλαγείτε!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s