Λιγότερο λίπος- περισσότεροι μύες: Τι διατροφή;(1)

Posted: June 24, 2013 by giannisiakovakis in Sports

EATCOLORS-1024x768[1]

Θα δούμε εδώ με απλότητα και σαφήνεια τις τροφές που μπορούν να βοηθήσουν προς την κατεύθυνση αυτή! Δηλαδή προς μια ευνοϊκή σωματική σύνθεση.
 
Δεν θα μιλήσω για προγράμματα διατροφής! Αυτά είναι πάντα εξατομικευμένα και χρειάζονται πολλά προσωπικά στοιχεία όπως και πολλή ώρα για να βγουν. 
 
Για προγράμματα διατροφής θα πάτε σε έναν καλό διατροφολόγο αν και κάλλιστα μπορείτε να τα δημιουργήσετε μόνοι σας βάσει των υποδείξεων μου στο blog αυτό!
 
Θα ήθελα να επισημάνω πάντως ότι ποτέ δεν ακολούθησα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής όπως και ποτέ δεν μέτρησα θερμίδες. 
 
Αυτά τα θεωρώ σαν ένα είδος αχρείαστης σκλαβιάς και γνωρίζω πολύ καλά ότι είναι δύσκολα πράγματα για μια μακροχρόνιο προσκόλληση!
 
Η φιλοσοφία μου στο θέμα της διατροφής είναι να μην απασχολούμαι με ανούσιες λεπτομέρειες και να πιάνω γερά από τα κέρατα τα σημαντικά θέματα της διατροφής.
 
Αν έπρεπε να εξειδικεύσω αυτήν τη φιλοσοφία σε λίγες γραμμές αυτές θα ήταν:
 
– όχι στις στερητικές δίαιτες!
 
– όχι σε διατροφές που δεν συνοδεύονται από άσκηση!
 
– ανεπεξέργαστες κατά το δυνατόν τροφές! Όπως τις ετοιμάζει η μητέρα γη!
 
– όχι στη ζάχαρη, στα συνθετικά γλυκαντικά και στο άσπρο αλεύρι!
 
– όχι στα φονικά τρανς λιπαρά!
 
– πολλά και μικρά γεύματα αντί για τα κλασσικά 2-3!
 
– συνδυασμοί πρωτεΐνης, αμυλωδών υδατανθράκων και ινωδών υδατανθράκων σε όλα τα γεύματα.
 
– όχι στις υγρές θερμίδες! Προσπαθώ να πίνω μόνο νερό.
 
– ποικιλία και εναλλαγή ώστε να μη με κουράζουν τα ίδια και τα ίδια!
 
– περιορισμός των γαλακτοκομικών και του σιταριού! Δεν λέω να τα κόψετε ή να τα μειώσετε αλλά να το ψάξετε γιατί πάρα πολλοί από σας έχουν σοβαρές δυσανεξίες και δεν το γνωρίζουν.
 
– τρώω με γνώμονα κυρίως την υγεία μου κι ευτυχώς αυτές οι τροφές βοηθούν ιδιαίτερα για μια ευνοϊκή σωματική σύνθεση.  Αν ερχόταν σε σύγκρουση θα διάλεγα σίγουρα την υγεία όπως π.χ. με τον περιορισμό των υδατανθράκων για απώλεια κιλών! Οι καλοί υδατάνθρακες είναι ενέργεια,υγεία και γενικά ζωή!
 
– έχω ξεφύγει από τη μέγγενη του συναισθηματικού φαγητού και σας συνιστώ ένθερμα να διαβάσετε το σχετικό μου άρθρο!
 
– δεν είμαι υποχόνδριος! Τρώω γλυκά και παγωτά,πίνω κρασί, τρώω κάποιες μυστήριες μακαρονάδες  και γενικά πράγματα που δεν ταιριάζουν στο διατροφικό μου προφίλ.
 
 Αυτά όμως αποτελούν το 10% των εβδομαδιαίων μου θερμίδων και αφορούν σχεδόν πάντα τις εξόδους του Σαββατοκύριακου. Το 90%  είναι όπως πρέπει να είναι!
 
– ναι στα καλά λίπη από τα οποία τρώω αρκετά μεγάλες ποσότητες.
 
– δύο ολόκληρα αυγά απαραίτητα κάθε πρωί!
 
– τρελές ποσότητες νερού!
 
– τροφές  με τη μέγιστη θρεπτική πυκνότητα έτσι ώστε να ενισχύω τον οργανισμό μου με το ελάχιστο δυνατό θερμιδικό κόστος!
 
Με τέτοιες διατροφικές αρχές και εύλογες ποσότητες σωματικής άσκησης δεν θα χρειαστεί ποτέ να ανοίξτε θερμιδομετρητή! 
 
Οι προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε είναι οι εξής:
 
– να κάνουμε διατροφή που βοηθάει τη συμμόρφωση και δεν οδηγεί σε παραίτηση και άρνηση.
 
– να ελέγχουμε αυτόματα τις θερμίδες χωρίς να είμαστε αγκαλιά με το θερμιδομετρητή και το κομπιούτερ.
 
– να απολαμβάνουμε ότι τρώμε την ίδια στιγμή που κερδίζουμε σε υγεία και fitness!
 
Tέλος του 1ου μέρους
 
 

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s