Προπόνηση:καλύτερα αποτελέσματα με μικρότερη προσπάθεια(2)

Posted: May 10, 2013 by giannisiakovakis in Sports

295316_10151400637956027_286125189_n

 

1ο μέρος:

Προπόνηση:καλύτερα αποτελέσματα με μικρότερη προσπάθεια(1)

2. Το δεύτερο βασικό στοιχείο της προπόνησης είναι αυτό της βαθμιαίαςπροσαρμογής. Η ένταση αυξάνεται σταδιακά έτσι ώστε να αποφευχθεί κατά το δυνατόν κάθε περίπτωση τραυματισμού.

3. Μέγιστη ένταση:

Είναι η πεμπτουσία της προπόνησης. Από εδώ θα έλθουν οι επιθυμητές νευρομυϊκές προσαρμογές. Αν λείψει αυτό το κομμάτι δεν υπάρχει κεντρικός πυρήνας στην προπόνηση και ο χρόνος άσκησης πάει εν πολλοίς χαμένος.

Αυτό το κομμάτι διαχωρίζει αυτούς που έχουν απτά αποτελέσματα από τη μάζα.

4. Μετά το κομμάτι της έντασης ακολουθεί ένα διάστημα σταδιακής επαναφοράς σε χαμηλότερες εντάσεις. Στην ουσία γυρίζουμε στις εντάσεις της φάσης προσαρμογής. Αρχίζει η φάση αποκατάστασης.

5. Ακολουθεί η αποθέρμανση με χαλαρή αερόβια και τελειώνουμε με στατικό στρέτσινγκ.

Αν δομήσετε την προπόνησή σας με αυτόν τον τρόπο θα έχετε αρκετά πλεονεκτήματα:

– ευκολότερη προσαρμογή

– λιγότερους τραυματισμούς

– απομακρύνεται ο κίνδυνος της υπερπροπόνησης

– δεν νιώθετε εξουθενωμένοι στο τέλος της προπόνησης

– δεν χάνετε τον ενθουσιασμό σας.

Αν πάτε στην τύχη τότε θα χάσετε αυτά τα πλεονεκτήματα και θα εκτεθείτε σε κινδύνους.

Όσοι νομίζουν ότι  μια καλή και αποτελεσματική προπόνηση δεν χρειάζεται σχεδιασμό ή ότι έχει μια καθορισμένη και δεδομένη δομή σφάλλουν.

Μην πάτε ποτέ στην τύχη! Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές και θα δείτε τις προσπάθειές σας να καρπίζουν περισσότερο!

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s