ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: ΑΚΡΩΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ (1)

Posted: May 10, 2013 by giannisiakovakis in Sports

380421_355676457844661_2049139825_n[1]

 

1. Οι γραμμωμένοι κοιλιακοί είναι περισσότερο θέμα διατροφής και λιγότερο θέμα άσκησης.

Για το λόγο αυτό χρειάζεται κανείς ισχυρή αυτοπειθαρχία για να αποκτήσει γραμμωμένους κοιλιακούς ενώ είναι σαφώς πιο εύκολο να αποκτήσει μυϊκό όγκο,αντοχή,δύναμη κλπ.

2. Στην ουσία η κύρια επιδίωξη είναι ένα χαμηλό ποσοστό σωματικού λίπους για να μπορέσουν οι κοιλιακοί να είναι εμφανείς κάτω από το υποδόριο λίπος.

3. Η τοπική απώλεια λίπους δεν είναι εφικτή!

Το σώμα μας είναι βιολογικά ρυθμισμένο να χάνει το λίπος από παντού όπως ακριβώς αφαιρείται ένα στρώμα από ένα κρεμμύδι.

4. Για το λόγο αυτό οι κλασικές ασκήσεις κοιλιακών που βασίζονται σε ατελείωτες επαναλήψεις με ροκανίσματα,διπλώσεις κλπ. κρίνονται επιεικώς ως ατελέσφορες,αναποτελεσματικές και κακή επένδυση του χρόνου του αθλούμενου.

5. Οι καλύτερες ασκήσεις για τους κοιλιακούς είναι αυτές που τους γυμνάζουν με μεγάλη ένταση και σαν σύνολο με άλλες μυϊκές ομάδες. Ενδεικτικά αναφέρω:

– τα σπριντ σε ανηφόρα.

– τα σπριντ σε σκάλα.

– οι λειτουργικές ασκήσεις κορμού που γίνονται με το σωματικό μας βάρος

– τα πουσάπς και κυρίως ο σταυρός και τα πουσάπς με βαράκια που στρεσάρουν τους κοιλιακούς μοναδικά.

– η αναδίπλωση των γονάτων – μαζί όμως με τη λεκάνη – στο μονόζυγο

– τα υπεραποτελεσματικά εμπρόσθια καθίσματα στα οποία το κέντρο βάρους μετατοπίζεται περισσότερο μπροστά πράγμα που αναγκάζει τους κοιλιακούς να δουλέψουν σταθεροποιητικά σε πολύ μεγάλη ένταση.

Τέλος του 1ου μέρους

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s