ΦΤΙΑΞΕ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗ

Posted: May 9, 2013 by giannisiakovakis in Sports

Σε ότι κάνουν οι γυμναστές, δοκιμάζεται η ισορροπία τους. «Χρειάζονται έναν δυνατό και σταθερό κορμό»,

42-24055380

 

1. Χάσε την ισορροπία σου 

Μειώνοντας τη σταθερότητα σε μια άσκηση, σε βοηθάει να επικεντρώνεσαι στην ενεργοποίηση του κορμού σου, ώστε να μένει σταθερός. Στις κάμψεις, σήκωσε το ένα πόδι σου από το πάτωμα. Δοκίμασε τα βαθιά καθίσματα με το ένα πόδι και τις άρσεις θανάτου. Κάνε ασκήσεις κωπηλατικής, έλξεις και πιέσεις με το ένα χέρι την φορά, αντί με δύο.

2. Ξεκίνα, σταμάτα, ξεκίνα. 

Με τις αερόβιες και τις ασκήσεις βάρους, δουλεύεις σε αναλογία 1-1 (άσκηση-ξεκούραση) ξεκινώντας με χρόνο εκτέλεσης. 30 δευτερόλεπτα την κάθε μια. Όταν ο χρόνος εκτέλεσης κάθε άσκησης φτάσει τα 60 δευτερόλεπτα, μείωσε τις περιόδους ξεκούρασης. Ακολούθησε αυτή τη συμβουλή και θα δεις τους κοιλιακούς σου να βγαίνουν στην επιφάνεια.

3. Πάρε λίγο αέρα 

Ένας γυμναστής προπονείται για ισχύ όχι για δύναμη. Κάνε βαθιά καθίσματα με άλματα σε ένα κουτί ή σε ένα πάγκο, και σιγουρέψου ότι σε κάθε βαθύ κάθισμα προσγειώνεσαι και μένεις.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s