ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

Posted: July 9, 2013 by giannisiakovakis in Sports

federica_ridolfi_3_display_image

 

1ο μέρος

Εάν γυμνάζεσθε σε γυμναστήριο ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα σας.

1. Ποτέ μη διαβάζετε περιοδικά ή βλέπετε τηλεόραση την ώρα που γυμνάζεσθε.Αν θέλετε να δείτε την αγαπημένη σας σαπουνόπερα είναι προτιμότερο να καθήσετε στο σπίτι σας.Το γυμναστήριο είναι τόπος εκγύμνασης και πρέπει να το σεβαστείτε.

Για να έχετε απτά αποτελέσματα θα πρέπει τα προγράμματά σας να χαρακτηρίζονται από ένταση και η ένταση δεν επιτρέπει φαιδρότητες.
Μην ξεχνάτε ότι προσερχόμενοι στο γυμναστήριο ξοδεύετε χρόνο και χρήμα με στόχο να γυμνάσετε το σώμα σας και να βελτιώσετε την υγεία σας.
Κάντε το λοιπόν όπως αρμόζει!

2. Για να επιμείνω λίγο με την ένταση: αυτή είναι που οδηγεί σε χειροπιαστά αποτελέσματα γι αυτό φροντίστε ώστε τα προγράμματα σας να είναι σύντομα και σκληρά.

Όχι στις ατελείωτες επαναλήψεις με βάρη! Επιλέξτε σετ των 6-8 επαναλήψεων που να προκαλούν επαρκώς τους μύες σας. Mην πάτε βέβαια στο άλλο άκρο και επιτρέψετε στην κενοδοξία σας να σας κάνει ζημιά!

Όχι επίσης στο χαλαρό,μακρόσυρτο,βαρετό και αναποτελεσματικό τρέξιμο σε διάδρομο( το ίδιο ισχύει αντίστοιχα και για τα υπόλοιπα όργανα αερόβιας).
Προτιμήστε διαλειμματική προπόνηση διάρκειας 10-20′.

3. Μην προσπαθείτε να μιμηθείτε τις παλιές καραβάνες. Ο καθένας κουβαλάει πίσω του τη δική του ιστορία και background και βέβαια έχει τους δικούς του στόχους και περνάει τη δική του φάση.
Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα που θα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σας.

4. Μην πηγαίνετε στο γυμναστήριο σε καθημερινή βάση. Αν το κάνετε δύο τινά μπορούν να συμβαίνουν:

- ή δεν ασκείσθε με τη δέουσα ένταση που θα σας δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
- ή αν γυμνάζεσθε σωστά θα κινδυνέψετε από υπερπροπόνηση. Προσέξτε ιδιαίτερα τον υπαρκτό κίνδυνο της υπερπροπόνησης για να μη χαραμισθούν με το χειρότερο τρόπο οι σκληρές σας προσπάθειες!

5. Προσέχετε τα θέματα της συμμετρίας. Μην κάνετε διακρίσεις μεταξύ των διαφορετικών μερών του σώματός σας π.χ. μεταξύ του άνω και του κάτω κορμού. Το πρόβλημα δεν θα είναι μόνο αισθητικό αλλά και λειτουργικό.

Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεσθε!

About these ads

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s